Commissies

SVU Volleybal heeft superveel leuke commissies die het volleyballen bij de club nog net iets leuker maken. Wil jij snel nieuwe vrienden maken? Twijfel dan niet om bij een commissie te gaan! Hieronder vind je een overzicht van alle commissies die SVU Volleybal heeft in het seizoen 2023-2024.

Wil je meer weten over een commissie of je opgeven voor een commissie? Neem dan contact op met de commissiecoördinator via commissiecoordinator@svuvolleybal.nl
De commissiecoördinator zorgt er voor dat alle commissies gevuld zijn en er het hele jaar door leuke activiteiten georganiseerd kunnen worden.

Zit jij in een commissie? Dan kun je één of meerdere sterren verdienen. Achter iedere commissie zie je hoeveel sterren je verdient. Heb jij vier of meer sterren? Dan word jij aan het einde van het jaar uitgenodigd voor het Actieve Leden Feest. Wil jij daar hoe dan ook bij zijn? Stuur dan snel een berichtje naar de commissiecoördinator.

IMG-20231018-WA0016
IMG-20231018-WA0015
IMG-20231018-WA0014
IMG-20231018-WA0013

ACCO – ★★★★
De ACCO is de commissie die ieder jaar de meeste activiteiten op haar naam heeft staan. Van feestjes tot een running dinner, de ACCO regelt het! Ben jij nou ook een echter partyplanner of zit jij bomvol ideeën voor activiteiten? Ga dan bij de ACCO!
ITcie – ★★★★
Ieder jaar vindt er in november het SVU-evenement van het jaar plaats: het Internationaal Toernooi. Dit weekend staat in het teken van volleybal en feesten. Voor twee nachten lang komen er volleybalteams uit Europa bij SVU op bezoek om de Amsterdamse sfeer te proeven.
TC – ★★★★
De TC, otewel de Technische Commissie, steekt ieder jaar in augustus de koppen bij elkaar om alle teams samen te stellen. Dit is ieder jaar weer een uitdaging. Denk je dat je de zware taak op je kunt nemen? Solliciteer dan voor de technische commissie!
BeachCie – ★★★
Eind april worden de laatste zaalwedstrijden gespeeld, maar wees niet getreurd. Daarna kun je namelijk gewoon meedoen aan de beachcompetitie. Deze wedstrijden worden gehouden op de beachvelden bij de VU. Dus sluit je aan bij de Beachcie voor het ultieme zomergevoel!
IntroCie – ★★★
De Introcie organiseert elk jaar aan het begin van het seizoen het legendarische introweekend. Hier leren nieuwe leden en SVU'ers elkaar voor het eerst écht kennen. Houdt jij ervan om leuke spellen te organiseren en ben jij een sociale vlinder? Dan is de Introcie echt iets voor jou!

Arcie – ★★★
SVU is verplicht om VS3 en VS3 tweede scheidsrechters te hebben. Om onze dank uit te spreken naar iedereen die dit wilt doen namens SVU hebben we speciaal voor deze leden een commissie opgesteld. De Arcie doet 2-3 exclusieve uitjes per jaar. Interesse in scheidsen op hoger niveau? Neem contact op met hoofdtc@svuvolleybal.nl

NTcie – ★★★
Omdat overdag volleyballen ook maar zo gewoon is, verplaatsen we tijdens het Nachttoernooi de wedstrijden naar ‘s avonds en ‘s nachts. Dit wordt beëindigd met een memorabel feestje. Hoe tof zou het zijn als jij deze mag organiseren?!
PromoCie – ★★★
De Promocie zorgt ervoor dat SVU Volleybal vertegenwoordigd wordt op alle introductiedagen en intro-events, en zal gedurend het hele jaar helpen met promotie-initiatieven voor de social media kanalen en sponsoren. Ben je creatief, hou je van aanpakken en dingen regelen, heb je misschien al een goed idee? Dan is de PromoCie iets voor jou!
GalaCie – ★★
Ieder jaar trekken de SVU’ers hun galajurken uit de kast om naar het gala te gaan. Om er voor te zorgen dat het gala er spic en span uit ziet, is de Galacie opgesteld. Ieder jaar maken zij er weer een geweldig feest van.
MediaCie – ★★
Ben je dol op het maken van foto's? Dan is de Mediacie is op zoek naar jou! Ze zorgen ervoor dat elke alle SVU leden er goed uitzien op de foto's die ze maken tijdens SVU-evenementen en wedstrijden.
MerCie – ★★
Heb je die geweldige blauwe SVU truien al gezien? Die hebben wij te danken aan de MerCie! Deze commissie is verantwoordelijk voor het uitbreiden van de SVU Volleybal merch collectie. Schuilt er een geheime ontwerper in jou en heb je ideeën voor nieuwe SVU-merchandise? Dan is deze commissie de juiste!
InTeam – ★★
De InTeam is de commissie die het clubblad verzorgd. Het blad komt drie keer per jaar uit en vooral na het IT en NT staan er veel leuke nieuwtjes in. Wil jij je schrijftalent ontwikkelen of ben je gewoon altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes? Dan zit je bij deze commissie aan het juiste adres!
SmoelenboekCie – ★★
De SmoelenboekCie zorgt er ieder jaar weer voor dat alle leden van SVU op de foto gaan en worden vertegenwoordig in het Smoelenboek. Ze maken aan het begin van het seizoen foto’s van alle oude- en nieuwe leden en geven zo aan het begin van het seizoen iedereen een leuk inkijkje in alle teams. Ga jij ze helpen?

Toernooicie – ★★
Wil jij de allerleukste toernooien binnen SVU organiseren? Dan is de Toernooicie dé commissie voor jou! Organiseer toernooien in thema's zoals het oliebollentoernooi of paastoernooi en bedenk de leukste twists...

WispoCie – ★★
Houd je van skiën? Dan heb je geluk want deze commissie gaat een wintersport naar de bergen organiseren! De SVU-wintersport wordt een onvergetelijke week vol sneeuw, sport en natuurlijk dagelijkse après-ski-avonturen!

Subcommissies – ★
Onze grote evenementen het NT en IT kunnen alle hulp gebruiken die ze kunnen krijgen. Wil jij één dag brak broodjes uitdelen op het IT of zorgen dat de party locatie helemaal klaar is voor een dik feest tijdens het NT? Help dan in een subcommissie!

KasCo – ★
Deze commissie is verantwoordelijk voor het controleren van de penningmeester. Ben jij goed met cijfers en heel precies? Dan is de Kasco de commissie voor jou!