Contributie

Super leuk zo'n studentenvolleybalvereniging, maar wat kost dat nou eigenlijk? Hier lees je van alles over de financiële verplichtingen die aan een SVU lidmaatschap vasthangen voor het jaar 2023-2024.

Er zijn vier verschillende vormen van lidmaatschap, waaronder de 1x trainende leden, de 2x trainende leden en alumni. Hieronder zie je hoe deze lidmaatschappen in zijn werk gaan en hoe de contributie is opgebouwd.

1x trainend lid

• Trainen alleen op maandag óf woensdag
  • Dames 7, 8 en 9, Heren 4, 5 en 6 en Mix 1
  • Voor €229,- per seizoen

• Speciaal voor oud-leden die betrokken willen blijven bij de club
  • Mogen tegen ledenprijs deelnemen aan bijna alle SVU-activiteiten
  • Voor maar €25 per seizoen

2x trainend lid

• Trainen op maandag én woensdag
  • Dames 1, 2, 3, 4 en 5 en Heren 1, 2 en 3
  • Voor €259,- per seizoen

De contributie voor 2024-2025 is nog niet bekend. Wanneer dit verandert, is dat terug te vinden op deze pagina.

De contributie kan in termijnen of in één keer worden afgeschreven door middel van automatische incasso. Deelname aan eventuele extra activiteiten wordt door middel van automatische incasso of Tikkies geïnd. Heb je vragen over de contributie? Stuur dan een mailtje naar penningmeester@svuvolleybal.nl