Inschrijvingen geopend!

De inschrijvingen voor het tweede half seizoen 2023-2024 zijn geopend. Meld je aan of meld je alvast aan voor 2024-2025!

Lid worden?

Wil jij lid worden bij SVU Volleybal? Dan lees je hier alles wat je moet weten voordat je je inschrijft bij SVU!

Selectietrainingen

Ieder jaar worden er aan het eind van de zomer de try-outs gehouden. Deze selectietrainingen vinden voor het seizoen 2023-2024 plaats op 21, 23, 28 en 30 augustus.

Wanneer je je via bovenstaande knop aanmeld voor de try-outs, zul je een uitnodigingsmail ontvangen. Het kan zijn dat er eerder een plekje vrijkomt in een team. In dat geval kun je uitgenodigd worden om een keer mee te trainen om te zien of je bij het team past.

Teamindeling
Op 31 augustus 2023 zal de TC de teams voor het seizoen 2023-2024 vormen. Wanneer je bent ingedeeld, zul je hier een mailtje over ontvangen. Het kan ook zijn dat er helaas geen plek is, dan kom je op de wachtlijst terecht.

Niveaus
SVU komt in het jaar 2023-2024 uit in de volgende competities:
SVU H1 - Promotieklasse
SVU H2 - 1e Klasse
SVU H3 - 2e Klasse
SVU H4 - 4e Klasse
SVU H5 - 5e Klasse
SVU H6 - 6e Klasse

SVU D1 - Promotieklasse
SVU D2 - 1e Klasse
SVU D3 - 2e Klasse
SVU D4 - 3e Klasse
SVU D5 - 4e Klasse
SVU D6 - 4e Klasse
SVU D7 - 5e Klasse
SVU D8 - 6e Klasse
SVU D9 - 6e Klasse

Zit jouw niveau hier tussen? Meld je dan vooral aan!

Vragen?
Heb je vragen over lid worden of de selectieperiode? Stuur dan een mailtje naar tc@svuvolleybal.nl!

Handig om te weten

Voordat je je inschrijft, zijn er een aantal dingen handig om te weten. De belangrijkste puntjes lees je hier.

Trainingen
De trainingen worden gehouden  op maandag- en woensdagavond. Er zijn drie rondes tussen 19:00 en 23:30. De trainingstijden veranderen eens in de zoveel maanden om ervoor te zorgen dat iedereen even vaak op hetzelfde tijdstip traint.

Wedstrijden
SVU Volleybal komt met bijna alle teams uit in de Nevobo competitie. Deze wedstrijden worden vaak gespeeld op de zaterdag, maar het kan ook voorkomen dat de Nevobo wedstrijden inplant op andere, doordeweekse dagen. Houd hier dus rekening mee in je planning!

Contributie
Er zijn vier verschillende vormen van lidmaatschap, waaronder de 1x trainende leden (€229), de 2x trainende leden (€259) en alumni (€25). Deze bedragen worden per jaar vastgesteld en kunnen voor het seizoen 2023-2024 nog veranderen. Wanneer je in een team bent ingedeeld, wordt er van je verwacht dat je aan deze betalingsverplichting voldoet. Wanneer je maar  een half jaar aanwezig bent, is het mogelijk hier een aparte betalingsovereenkomst voor vast te stellen.

Teamsport
Volleybal is een teamsport. Wanneer je in een team wordt ingedeeld, wordt er van je verwacht dat je naar de trainingen en wedstrijden komt. Mocht je nou een keer iets missen is dat geen probleem, maar houd er wel rekening mee dat er dus op je gerekend wordt!

Kom volleyballen bij SVU!