SVU zoekt nieuw bestuur!
SVU bestaat 50 jaar!
13 mei 2019

Nieuwe leden gezocht!

SVU Volleybal zoekt nieuwe leden!

SVU Volleybal is de leukste, grootste en goedkoopste studentenvolleybalvereniging van Amsterdam! Wil jij op hoog of op wat lager niveau competitie spelen en houd je ook van (veel) drankjes na trainingen en wedstrijden? Dan zit je hier goed!

Wij zoeken spelers van de promotieklasse tot en met de zesde klasse! Dus twijfel niet langer en meld je aan bij de TC om voor de zomer nog een keer vrijblijvend mee te trainen. Je kan je aanmelden via dit formulier: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSdcvTinxCFiqCIr6m…/viewform. Gaat voor de zomer jou niet meer lukken? Geen probleem, eind augustus starten onze instuiftrainingen om de nieuwe teams samen te stellen. Ook hiervoor kun je je inschrijven via bovenstaande link.