Sponsoren

Hieronder staat een uitgebreider overzicht van al onze sponsoren en een aantal sponsormogelijkheden.

Banners

Socials

• Banner in zaal tijdens thuisspeeldagen
  • Banner in zaal tijdens Nacht Toernooi
  • Banner in zaal tijdens Internationaal Toernooi
  • Banner in zaal tijdens Instuifperiode
  • Promotie op Instagram en/of TikTok
  • Vermelding in clubbladen
  • Vermelding op de site

Materialen

• Naam + logo op bidons en/of bidonhouders
  • Naam + logo op wedstrijdshirts
  • Naam + logo op ballentassen

Bent u geïnteresseerd in het sponsoren van SVU Volleybal of één van de teams? Neem dan contact op met externezaken@svuvolleybal.nl

Het sportcentrum is de thuisbasis van SVU Volleybal. Bij het Sportcentrum worden mensen bij elkaar gebracht. Het Sportcentrum doet er dus ook alles aan om het beste eruit te halen en daarmee onvergetelijke ervaringen te realiseren. Dit doen ze inmiddels al bijna een halve eeuw. Door de binding met de Vrije Universiteit sporten veel VU-studenten en VU-medewerkers bij Sportcentrum VU. Een groot deel van het ledenbestand bestaat echter ook uit mensen zonder deze binding. Buurtbewoners uit Amstelveen en bedrijven uit de omgeving zijn namelijk ook meer dan welkom.

Sportcentrum VU

Alumni membership

Afscheid nemen bestaat niet!

Het alumni lidmaatschap is de oplossing om onderdeel te blijven van SVU ÉN de club te ondersteunen zodat wij nog langer kunnen blijven bestaan en de leukste evenementen kunnen blijven organiseren voor onze leden!

De voorwaarden van het alumni lidmaatschap zijn

• Je moet bij SVU hebben gespeeld
  • Het lidmaatschap kost €25 per jaar
  • Het lidmaatschap kan enkel schriftelijk stop worden gezet door een e-mail te sturen naar secretaris@svuvolleybal.nl vóór 1 september van het volgende jaar (voor de start van het nieuwe volleybalseizoen). De overige maanden na opzegging kunnen niet terugbetaald worden.
  • Je mag aan elke SVU activiteit deelnemen behalve de introductie activiteit en het introductie weekend. Om deel te kunnen nemen aan het Internationaal Toernooi (IT) kan je enkel aansluiten bij een bestaand SVU team en alleen als het hele team akkoord geeft. Natuurlijk kan je wel komen supporten tijdens het IT!
  • Voor de SVU activiteiten mag je dezelfde prijs betalen als SVU'ers

Meld je nu aan!

images

SVU Volleybal is met ingang van september 2019 gelieerd aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Een meerderheid van de leden van SVU Volleybal studeert namelijk aan de Vrije Universiteit. Doordat SVU Volleybal gelieerd is aan de Vrije Universiteit, speelt SVU in shirts gesponsord door de VU.

SVU is verbonden met Sponsorkliks. www.sponsorkliks.com is een website waar verenigingen een commissie ontvangen voor online betalingen van hun leden. Om SVU Volleybal te steunen, ga naar naar de website en typ 'SVU Volleybal' als sponsordoel in. Vervolgens kun je op verschillende websites zoals ASOS, thuisbezorgd, bol.com, Mediamarkt en Hema betalingen verrichten zoals je gewend bent. SVU Volleybal ontvangt een kleine commissie voor elke voltooide betaling! Neem een kijkje op de website om meer te weten te komen over de werking.

sponsorkliks_nl_white_horizontal

Logo_Burgemeester_green XXX

Meet Your New Best Friend in Amsterdam's Real Estate Game! Hey there! Meet Barry, a real gem in the Amsterdam real estate scene. Barry has been helping expats find their dream homes for over two decades! Imagine having someone who gets you, someone who's got your back when you're miles away from home. That's him! He's not just a certified real estate agent, he's like your friendly neighborhood superhero, swooping in to make your house-hunting mission a breeze. So, if you're an expat looking to BUY a home in Amsterdam, you know who to call. He's just 100 words away from helping you find your perfect place!

DressMe Clothing is onze eerste leverancier als het gaat om teamshirts en sweaters. Leden van SVU Volleybal krijgen 10% korting en SVU Volleybal krijgt 6.5% cashback op alle bestellingen die door SVU Volleybal zijn gedaan. Wil je hier wat bestellen? Stuur dan een mailtje naar utrecht@dressmeclothing.nl en laat vooral weten dat je van SVU Volleybal komt! Vind je nou ergens anders een goedkoper aanbod? Laat dit dan aan DressMe Clothing zien en dan geven ze jou gegarandeerd een gelijkwaardig aanbod.

Logo-DressMe-Grijs-Cyaan-1024×333