Beachcompetitie!
19 oktober 2018
Show all

Start seizoen ’18-’19

Deze week is het volleybalseizoen 2018-2019 officieel van start gegaan! Wij hopen namens de TC dat iedereen tevreden is met zijn of haar team en dat jullie al zin hebben in het competitieseizoen. De beste voorbereiding voor de wedstrijden is meedoen aan de SVU driekampen 8 september! Kom vooral ook naar het introfeest (14 september) en het introweekend (12-14 oktober) om al je nieuwe clubgenoten te leren kennen. Over leren kennen gesproken, een goed begin is het halve werk dus onze kersverse voorzitter stelt zich graag aan jullie voor.

Hallo! Als nieuw bestuur zijn wij alweer een paar maanden bezig achter de schermen. Het is leuk dat wij nu ook op de voorgrond wat voor iedereen kunnen betekenen. Zo hebben de afgelopen weken in het teken gestaan van nieuwe leden werven. En wat een opkomst, fantastisch! Wij stonden als bestuur graag voor jullie klaar met de inschrijfformulieren, hadden alvast een klein cadeautje van een sponsor en wezen de weg naar de kleedkamer. Kortom: jullie hebben ons vast al gezien. Maar wie is nu die nieuwe voorzitter?

Ik ben Bente, studeer tandheelkunde aan ACTA en woon op Uilenstede. Naast veelal in mijn witte pakkie op ACTA rond te lopen, ben ik ook vaak te vinden in een lichtblauw shirt, net als de rest van het bestuur. Zo’n kek kleurtje leek ons wel leuk en valt goed op als jullie ons zoeken en willen aanspreken. Schroom je vooral niet om ons het hemd van het lijf te vragen na de training (tijdens de training ben ik meestal aan het zweten als midden in dames 3). Serieuze en minder serieuze zaken bespreken is altijd fijner met een biertje, dus hoop ik jullie allemaal te zien dit jaar tijdens de borrels om samen iets te drinken. Bovenal gaan wij er een fantastisch jaar van maken met z’n allen!

Voor nieuwe en oude leden: op de contact pagina vind je wie er in het bestuur zitten en welke vragen je aan welk bestuurslid kan stellen inclusief e-mailadressen.