Over de vereniging

Bij SVU Volleybal wordt er competitie gespeeld van de promotieklasse tot en met de zesde klasse. Naast deze sportiviteit is voor alle teams gezelligheid en verbondenheid net zo belangrijk. Met negen damesteams, zes herenteams en één mixteam is SVU de leukste en grootste studentenvolleybalvereniging van Amsterdam. Na de trainingen op maandag-, en woensdagavond verhuizen veel SVU’ers naar de gezellige sportkantine ("The Hangout") om na te praten met een drankje of even te poolen. Diverse commissies organiseren maandelijks activiteiten, waarbij leden uit verschillende teams elkaar ook goed leren kennen.

Klik hier voor een overzicht van alle commissies!

Naast de maandelijkse activiteiten, heeft SVU 15 verschillende commissies die er voor zorgen dat er geen saai moment te beleven valt op SVU!

Al deze mooie evenementen zorgen ervoor dat onze club een grote groep leden heeft die nauw verbonden zijn aan SVU. Daarnaast heeft SVU ook de eer om sinds begin 2017 een Guinness Wereld Record op haar naam te hebben staan door een volleybalwedstrijd van 101 uur te hebben gespeeld!

Door het studenten karakter van SVU Volleybal, mogen wij elk jaar weer nieuwe volleyballende studenten begroeten, en helaas ook afscheid nemen van oud-studenten. Dit maakt SVU Volleybal een dynamische club, waar niemand ooit stil staat en elk jaar weer wat anders is dan voorgaande jaren.

Kortom, genoeg redenen een kijkje te nemen bij SVU Volleybal. Wil je lid worden? Klik dan hier.

Meer weten? Volg ons op Facebook!