Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Biercantus

Na de thuisspeeldag is het tijd voor de 2e editie van de SVU Biercantus! Kom gezellig mee zingen en biertjes drinken om alle andere SVU'ers ook buiten het sportveld eens goed te leren kennen.

Thuisspeelavond

Sportcentrum VU Uilenstede 100, Amstelveen, Netherlands

De volgende teams zullen deze avond in actie komen: Om 19:15 zullen er geen wedstrijden zijn. Om 21:15u spelen D4, D8 en H4. Kom ook als je niet hoeft te spelen vooral kijken en aanmoedigen!

Gala

Cafe Delirium

Eens in het jaar is het tijd voor de SVU’ers om hun sporttenue uit te trekken en zich in hun smoking/galajurk te hijsen. Op deze avond gevuld met muziek, danspasjes en gezelligheid, worden ook de King en Queen van SVU gekozen door middel van een heuse stemronde.

Start Beachcompetitie

Vrije Universiteit

Van begin mei tot eind juni organiseert SVU Volleybal een beachcompetitie voor zowel haar eigen leden als geïnteresseerden van buitenaf. In verschillende poules (Dames, Heren, Mix) van verschillende niveaus (Laag, Midden, Hoog) kan er gestreden worden om de hoofdprijs die aan het eind van de competitie gegeven wordt aan de nummer één van elke poule op elk niveau. Deze prijsuitreiking vindt tegelijkertijd plaats met de beachbarbecue (op 27 juni) waar je tegen een kleine betaling bij aan kan schuiven. Inschrijven? Volg de beachcompetitie op Facebook!

Batavierenrace

Houd je van een goed feestje en een beetje hardlopen? Doe dan mee aan de enige echte batavierenrace ('s werelds grootste estafetteloop!) waarin je als team in 25 verschillende etappes van in totaal 175 kilometer helemaal van Nijmegen naar Enschede loopt en daarna het weekend afsluit met een enorm feest! Een fantastische ervaring, je wilt dit een keer meegemaakt hebben!