Bestuur 51 gezocht!
18 maart 2020
Show all

Corona-virus

Zoals jullie misschien al hebben gehoord heeft de Nevobo op advies van het RIVM alle wedstrijden tot en met 31 maart afgelast vanwege de uitbraak van het coronavirus. Dit betekent dat naast alle uitwedstrijden ook de thuisspeeldag op 14 maart, de Supersaturday op 21 maart en de thuisspeeldag op 28 maart komen te vervallen.

Ook het Sportcentrum heeft besloten om de deuren tot en met 31 maart te sluiten. Hierdoor komen jammer genoeg de maandag- en woensdagtrainingen te vervallen in deze periode.  Wanneer de trainingen en wedstrijden weer voortgezet kunnen worden, wordt in de loop van de tijd hopelijk duidelijk. Houd hiervoor onze website en de mail in de gaten.

As you might have heard, the Nevobo cancelled all matches until March 31st due to the coronavirus. This means that all our games, home and away, will be cancelled within this period until at least the end of March.

The Sportscentre has also decided to close her doors until March 31, so all training on Mondays and Wednesdays will be cancelled. We do not know if practice will be able to start again after this period and hope this will be made public soon. We will let you all know if we know more. Please check the website and your email to stay up to date.